- WrightBroS - Working in a Collaborative Factory of the Flight Simulators Branch in RISE. Projekt H2020 (2019 – 2023), https://cordis.europa.eu/project/id/822483/pl
- ReACTIVE Too - Niezawodna elektronika dla aktywnych systemów przyszłości (Reliable Electronicsfor Tomorrow’s Active Systems) – projekt H2020 (2020 – 2024), https://reactivetoo.org/
- ReACTIVE Too - Projekt międzynarodowy współfinansowany.
- Erasmus+ - A digital package for autonomous systems and self-driving vehicles. Projekt KA2 (FRSE) – Autonomian (2018 – 2021), https://autonomian.zmitac.aei.polsl.pl
- Nowe algorytmy do oceny struktur klonalnych oraz do modelowania niejednorodnych ewolucji dla zastosowań w genomice nowotworów. Projekt NCN (2017 – 2020)
- PPG – Programowanie przez granie. Podniesienie umiejętności programistycznych poprzez tworzenie gier komputerowych dla młodzieży w wieku 13-16 lat. Projekt NCBiR (2018 – 2020), https://www-arch.polsl.pl/Jednostki/CZP/CZP5/Strony/Programowanieprzezgranie.aspx
- GCONiI - Upper-Silesian Center for Scientific Computation. Pracownia Interaktywnych Symulacji Wielomodalnych (2014 - 2015) http://www.geconii.polsl.pl/index.php/pracownia-interaktywnych-symulacji-wielomodalnych/56-pracownia-interaktywnych-symulacji-wielomodalnych-2
- Tworzenie gier poważnych dla potrzeb psychologii i psychiatrii z sterowanymi skryptowo aktorami symulacji (Creating a serious games for psychology and psychiatry with simulation actors controlled by scripts.) Projekt badawczy własny (2009-2011, 2012), https://www.polsl.pl/rau6/projekt-gry-powaznej/